Åh va skönt!

2010-10-25 @ 22:22:16<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
JAg har äntligen fått ut det (nästan iaf) sista ur klädkammaren. Nu står varken garderoben eller byrån kvar där inne heller. Garderoben flyttade in till vårat sovrum och byrån flyttade ut till hallen. Jag vet inte om det kommer att vara så här. Just nu känns det lite trångt i sovrummet :S Men vi har det på prov så får vi se. Om det inte funkar får jag helt enkelt ta ner mina tavlor och garderoben får flytta ut till hallen där den har stått förut. 

Jag tänkte visa er ett kort men jag har inte så mycket batteri kvar på datorn så jag får skriva det här i raketfart så att jag hinner posta det innan datorn dör. :P Haha.

Idag har jag alltså hunnit med en hel del. Jag har skickat ner en massa grejjer med Stefan ner i källaren. Jag har pluggat ganska mycket och är väldigt nöjd med min insats där. Jag har hunnit ta ett bad och också tvättat en maskin och rensat ur en massa kläder som jag inte kommer i längre. Ingen idée att de ligger i garderoben och tar plats om jag ändå inte kan använda det på ett par månader. 

Det har vart min dag idag. Plus att jag rensat ut en del småsaker ur klädkammaren och namnat alla kläder Hugo ärvde ifrån Maja, som vi fick igår. Nu är allt klart för rivning av hyllorna i klädkammaren. Snart dax för målning och golvläggning där inne med andra ord. GUD va jag längtar!! 

Tror det blev ett ganska rörigt inlägg men jag är ganska trött och ska bums i säng nu. God natt världen!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad underbart gott att de går framåt :D



Vet inte om du fått mitt sms, men tänkte om de var så du ville låna mammakläder så har jag en del : )



Kram..

2010-10-26 @ 10:06:00
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0