Back to school

2010-10-01 @ 09:01:55<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3

Det känns som om jag knappt gör någonting annat än att vara i skolan eller plugga. Det är ganska tråkigt. Speciellt eftersom jag inte tycker att vårt arbete just nu är så roligt heller. Men det känns som om det går frammåt med en rasande fart så vi kanske tom kan bli klara med den ganska snart. På den här vecka har vi ju gått ifrån att inte ha ett jota; till att ha ett av tre utkast. Så det känns bra. Sedan har de flesta av oss redan samlat information till de andra två utkasten också så det är klart. Då är det ju bara att skriva de andra två för att sedan slutgilltigt bestämma om hur de ska se ut.

Men nu ska jag gå och skriva ut en jäkla massa papper. Wish me luck ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag vet att de går att riva =) vi har ju sådana blöjor på jobbet, eller ja för vuxna ^^

Men jag känner att de är inga blöjor jag känner för att lägga en krona extra på :S 60 spänn extra för ngt Lukas inte behöver nu. Tycker som du säger att dom håller bättre tätt och Lukas kryper lika bra som med de vanliga, men jag kan förstå såna som har barn som drar av sig blöjorna på natten att dom tar byxblöjor. Men nä lukas får använda sina vanliga :D



Jo vi pratade också om att de kan vara saltnivån som är i rubbning, han har ju haft detta sedan jul förra året typ. Han är på V.C nu så väntar på svar :) Nä alltså han är väldigt dålig på att äta ordentligt. Nu de senaste har han ju gått upp 10 KG

genom att öka kaloriintagen något makalöst, det är ju bra att han går upp men det är ju bara på snabba kolhyderater, massa pasta osv så han skulle ju behöva få i sig andra vitaminer, för de lär de inte vara i de han äter. Men jag hoppas det säger att värdena är bra och att han ska köpa vitaminer och sånt. Och tröttheten har ju kommit de senaste men det kan man ju första, han pluggar på heltid,jobbar hemmifrån är pappa och nedständ för sin bror..Så det blir väl för mkt det med för honom.



Jaaa visst är det fiiint :)

2010-10-01 @ 09:08:25
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja han har ju det..

Men läkaren misstänkte inte diabetes iaf. Skönt det.

Han sa som du säger att de kunde vara en psykisk sak, har man haft en period man e väldigt törstig så kan man hamna i en ond cirkel så man alltid är det så allt kan vara psykiskt med det symtomen han har. Men vi får svar på onsdag hur hans värden ser ut iaf! :)

2010-10-01 @ 18:42:56
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0