Jag vill egentligen ingenting...

2010-10-18 @ 19:41:02<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Men jag tänkte att jag skulle uppdatera lite i alla fall. Idag har jag bara jobbat och städat i princip. Och umgåts med min älskade son.
Det har känts konstigt i magen hela eftermiddagen och jag vet inte riktigt vad det är. Bäbis ligger nog ganska dumt eller något. Jaja i morgon ska vi till mvc och kolla läget. 
Hugo ska sova hos min mormor i morgon. Hon hämtar honom på dagis och så lämnar hon honom på dagis på onsdag. Så jag får tid att plugga. Det är också väldigt skönt att få en natt  ledig in emellan.
Inatt sov föresten Hugo hela natten i sin säng! *Min duktiga lilla kille!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0