Kikade in på HM idag.

2010-10-23 @ 20:43:56<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3

Visst var den bedårande! Så otroligt söt att jag höll på att dö! :D Haha. Om det visar sig att det är en flicka i magen så kommer jag absolut att köpa den här otroligt söta mössan. =)

Jag hittade även en ävldigt fin randig långärmad t-shirt med tryck från boken "where the wild things are". Jättefin var den och den var unisex så den har jag nog tänkt att köpa till Bäbis oavsett om det blir en pojke eller flicka.
När jag såg den blev jag lite irriterad över att den var på småbarnsavd. eftersom Hugo vuxit ur de kläderna. Men så slog det ju mig! Jag ska ju få en bebis till! Haha. Så jag kan ju köpa den ändå eftersom jag snart kommer ha en lite mindre vilding (kanske inte till att börja med men...) här hemma. :D

Nej nu ska jag skicka ett sms till Marita. Hon ska komma över och se på några VD avsnitt. Det låter som om Hugo har somnat där inne och då är det ju fritt fram. ;)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Ja, mössan var ju hur söt som helst! hihi

2010-10-24 @ 15:02:29
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0