MVC idag!

2010-10-19 @ 08:35:09<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Ja jag vet att jag är lite fjantig som ser fram emot det där superkorta mötet med barnmorskan. Men jag har inte vart där sen den 3 augusti! Det är över två månader sedan. :P Sedan är ju detta en milstolpe i graviditeten. Nästa besök ska jag på om ca 4 veckor. Det är lite tråkigt att vara omföderska eftersom de plockar bort en massa besök då ju. Haha. Men så är det ju. Tiden kan ju gå till bättre behövande. ;)

En sak som också ska bli spännande är ju att se hur jag ligger i förhållande till Hugos graviditet. Jag har fått för mig att magen är större den här gången, så det ska bli roligt och se hur det ser ut på papper liksom. :D Nej nu ska jag trycka i mig resten av mackan och gå iväg med Hugo till dagis. 

P&K

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

De är klart att man längtar som en tok efter mvc besöken. Jag fick ju gå alla besöken för att hålla koll på järnvärdet och måendet. var lyxigt att lyssna så mycket på bebisen :D



Kan tänkamig att du längtar tills den 3:e (kommer de att avslöjas eller blir de hemlis?)



Har kollat upp lite nya hyllor mm. som kommer att flytta in i deras nya rum. Dock kommer de att bli samma tapet (ränderna) då Hampus började gråta när vi sa att de skulle bli annan tapet.. Kommer att bli en fondvägg vägg med en små bilder på det stora motivet han har idag. De gick bra iallafall. Pontus kommer få samma fast blå elefanter ; )

Eftersom de kommer att bli ett Jättefönster mellan rummen blir de snyggast med samma grund tapet dessutom ;P

2010-10-19 @ 09:23:14
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Spännande! :)

Hoppas att allt ser toppen ut med lillknorten!

2010-10-19 @ 12:34:24
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0