Nu blir det Simpsons med Älsklingen

2010-10-14 @ 21:09:06<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det har inte hänt någonting speciellt. Hugo håller antagligen på att få någon/några av sina kindtänder för han pekar ideligen i munnen och säger att han har ont där. Han gråter hela tiden och kan mitt i leken stanna upp och stortjuta. Dagis ringde till mig i går och berättade att han skrikit sen innan lunch så det var ju mindre roligt. Idag var Stefan hemma med honom och ikväll har vi kört iväg honom till farmor. Han ska sova hos henne inatt och så hämtar jag honom när jag slutar i morgon kl 2. Ingen ide att skicka iväg en "sjuk" kille till dagis ju. Då får jag ändå hämta honom.

Nej men som sagt idag har vi inte gjort någonting. Jag har vart i sjutorp på min VFU, så när jag kom hem så har jag och Hugo städat lite, tvättat och rensat i hans leksakslådor och i hallen. Ja... That's it. Nu ska jag, som titeln avslöjar, gå å kolla på simpsons the movie som går på tv idag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0