Oktobermarknad

2010-10-30 @ 17:08:20<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Ja idag var vi där. Knödde bland folk och köpte lite bröd och lite godis så klart. Det var det enda som följde med oss hem faktiskt. Sedan köpte vi på vägen hem lite mat och annat gott. Jag ska ju jobba inatt så jag behövde någonting att smaska på så jag orkar hålla mig vaken. :P

Hade tänkt att försöka få gjort resten på min VFU-reflektion inatt så den blir klar.

Nästa vecka kommer att bli fin! =) Den enda dagen jag behöver åka till skolan är på torsdagen för en grupp-opponering eller vad det nu kallas. Jag är så dålig på alla dessa fina ord. Men vi ska i alla fall opponera på varandra i en grupp. :P 
Annars så har jag bokat klipptid för mig och Hugo på tisdag så då ska vi bli fina i håret, och på onsdag så ska vi till gbg om någon hade lyckats missa detta. =) Haha. Resten av dagarna ska vi bara umgås och vara tillsammans jag och min älskade lilla familj! <3 Gud vad jag tycker om dem!

Föresten så ska jag ha ett Me&I party den 21 kl 16. Alla som vill är hjärtligt välkomna att komma! Jag bjuder på fika! Det är ju som vanligt inget köptvång på sånna här saker så ni får jättegärna bara komma och titta och fika! Hör av er om ni vill komma! 

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo precis, det går ju inte att vara på sin vakt hela tiden även om man är där så går de ju från 0-1 sekund ibland ;O

Ja, jag vill ha direkt kontakt till sjukupplysningen men och inte behöva koppla mig fram till vårdcentralen ;O Vet inte ens om det har jour på natten så man kan ringa och prata med dom. Eller om man måste kontakta akuten om man har frågor ;O

2010-10-30 @ 17:16:24
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Jag får återkomma med svar om partyt tills jag vet hur Jörgen jobbar :)

2010-10-30 @ 17:53:05
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh de är väl dom som har de där underbara setet med hängselbyxor med svampar på ?:D VILL HAAA! Kan man göra en beställning även om man inte är där?;P haha

2010-10-30 @ 18:52:06
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är ju iof 2 dagar innan vi drar till Thailand, men jag kommer :-) Med eller utan barn?

Kraam

2010-11-01 @ 16:10:42
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0