Sadness is...

2010-10-13 @ 19:45:47<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
...När man upptäcker att favorittrosorna är i minsta laget; Att rumpan har blivit för stor. *Suck*

Idag har Hugo tagit "skolkort" på dagis. Förhoppningsvis gick det bra. För dagis ringde mig vid två och sa att Hugo vart ganska nere hela dagen och skrikigt non-stop sen innan lunch. Men det var ju ingen ide för mig att åka hem då eftersom Stefan slutar kvart i två, och hans buss går fem över två. Så han var ju redan på väg hem. Jag jobbade vidare i stället, fast det skar i hjärtat.
När jag kom hem var det inga fel på Hugo. Han har vart... Ja, inte riktigt som vanligt, lite gnälligare men inget märkvärdigt ändå. 

Vi blev klara med golvet i hallen i går. (Ja jag har nog glömt å säga det men vi står inför lite förändringar här hemma... :) ) Så vi fortsatte med golvet i köket idag. Vi kom inge jättelångt eftersom vi bara arbetade i en timme. Men vi han en bit i alla fall så är det ju inte så mycket att göra i morgon när resten ska läggas. ;) 
Hugo hjälpte till han också med köket. Han "bankade med pappa". Haha. Så söt var han i sina snickarbyxor och med hammaren i högsta hugg. Han hamrade ju iofs på sin bultbräda men ändå. *Kärlek*




Vad tycker ni om vårat nya köksgolv? =)



Och avslutningsvis får ni också en bild på tjockisen. ;)

23 + 2

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Aw tjocka magen =) Nu börjar du få en redig kula =D

2010-10-13 @ 20:09:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emelie!

Så himla fint! :D

Tänka sig att det var rätt uppenbart att den bilden var från gymnasiet ;D Ska trixa ihop ett blogginlägg med bilder från den tiden (har redan några inlägg som är partybetonade, nästa blir med vännet - du är allt med på ett par, haha)

Puss!

2010-10-14 @ 03:20:28
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Så tjusigt det blir :D

Vad är det skall skall göras om?? (vet ju att klädkammaren skulle bli bebisrum, men är det med på G?)

2010-10-14 @ 09:53:53
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej men guud vad mysigt :)

Nu vet jag inte om bilden gör sig rättvis eller inte men gud din mage är ju verkligen en supersöt gravid rund mage (vet att magen kan se större ut i när bild) :) Jag i vecka 23 hade ingen mage bara fett och såg bara kraftig ut, min sån runda mage kom efter vecka 32 tror jag :);P



Guud vad mysigt det ser ut :)

2010-10-14 @ 18:11:32
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Det är väggen mellan klädkammaren och vårat sovrum (balkongrummet) som skall bort och sedan en ny på mitten av de "nya" rummet. Så de blir en ingång via vardagsrummet till Hampus nya rum och en ingång till Pontus rum via hallen.

Hoppas att de gav lite klarhet ; )



Ok, en del som sagt då ; )

Här är de som sagt rummen till och börja med sedan vill vi byta golv och ha nya ljusa tapeter i vardagsrummet... Tror alltid att man vill göra lite nytt hela tiden ;P Projekten tar aldrig slut ;D

2010-10-14 @ 21:11:06
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0