Scones

2010-10-17 @ 09:58:21<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har vi haft två nattgäster. Mattias, Stefans kusin och Figge. Nu har vi alldeles nyss stigit upp ur sängen och det har vart underbart! Kan inte fatta att Hugo faktiskt sov till halv tio idag! Visserligen så gick han ju och la sig vid tio i gårkväll men ändå. Det var skönt. Tror dock att vi behöver hoppa över napen idag så han somnar i tid ikväll. Vi får se hur det blir med det. Det beror ju på hur mycket han tar ut sig nu när Mattias är här också.

Jag vaknade i morse och var jättesugen på att baka! Så nu ska jag alldeles strax baka lite scones som vi kan äta till frukost. =) Jag frågade Figge om han ville ha scones till frukost och fick till svar "vad är det?" Haha. Sötnos! Jag svarade att det var bröd och han skrattade gott och sa att jo då han vill allt ha bröd till frukost. ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja de minns jag allt :D Jag älskar pyamaser (säger man så?) också:) Det är typ de ända jag köper när jag ska ut och bara handla kläder till mig ;) för jag hittar aldrig ngt annat jag vill ha :D

2010-10-17 @ 12:19:09
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0