Skolan

2010-10-07 @ 12:23:30<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nu sitter jag här i skolan. Det är lunch men det är bara en av oss som äter. Vi har placerat våra rumpor i ett grupprum och det är tänkt att vi ska gå igenom uppgiften innan nästa lektion börjar. Så slipper vi göra det senare liksom. Men snart snart ska jag gå och se om jag hittar min matlåda i kylskåpet för jag börjar bli lite hungrig med. När jag gick dit tidigare idag så var hela kylskåpet så fullt att jag inte orkade stå där och rota efter min påse med min matlåta. Alla verkade ju ha använt sig av systemetpåsar och ikeamatlådor. *Suck*

Men så är det i all fall just nu. I eftermiddag så ska vi inte göra någonting känner jag. Jag ska gå och hämta Hugo efter dagis/skolan och så ska jag grejja lite hemma och vila en dle. För nu är jag nästan helt slut efter måååååånga nätters dålig sömn. Så en lugn dag ser jag fram emot idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0