Skor

2010-10-02 @ 09:44:59<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag kikar lite på skor. Jag kommer aldrig att kunna ha de här; på grund av mina vader. Men jag tycker att de är jättefina! Plus att man kanske ska ha sånna där långa slanka ben och inte prinskorvar på botten av kroppen för att det ska se bra ut. Men drömma kan man ju. Vad tycker ni? =)

High boot

Nej men jag har kollat på dessa skor. Men jag vet inte. De är ju fodrade och det är ju för varmt för det än. Men kylan kommer ju och så men jag svettas ju om fötterna UTAN fodrade skor... Jag väntar nog lite och hoppas på att de finns kvar nästa gång jag får pengar. ^^

Warm lined high boot

Dessa har jag också starkt funderat på till Hugo. Men han är ju så varm om fötterna och tiden just nu är så svår! Han svettas ju i sina vanliga tenniskor och dessa är ju fodrade. Det är så svårt när de inte själva kan berätta hur det känns...


Kommentarer
Postat av: Linda

De skorna köpte jag till Lukas för några månader sedan =) Tycker de är så söta till vintern=)

2010-10-02 @ 11:15:00
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: M

Jag sitter här, sönderstressad efter jobbet, å bara inne å kikar lite bloggar innan jag däckar, å börjar ASGARVA när jag läser det här inlägget.. "Prinskorvar på botten av kroppen" Precis så ser ju jag ut..! På botten.. å på botten av prinskorvarna har man skorna, eller.. ? (?) ;PPP Godnatt nu, jag ska strax upp igen.. :S

2010-10-02 @ 22:17:52
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vart har du hittat dom där stövlarna på bild nr 2? :)

2010-10-04 @ 09:43:54
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0