Utröjjning

2010-10-17 @ 22:12:03<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har nog drabbats av ett fall av boning. =) Haha eller så längtar jag bara till att få börja göra i ordning barnkammaren. Jag har röjjt ut en hel del ur klädkammaren och hittat hur mycket som helst som inte behöver vara här upp i lägenheten eftersom vi inte använder det särskilt ofta. Ett helt berg i hallen blev det med saker som ska ner och sorteras i källaren. Men att sortera i källaren blir ett annat projekt. Men det görs nog snart det med kan jag tänka mig. Jag är inne i en riktig sorteringsperiod just nu och vill ha allt klart så vi kan börja inreda barnkammaren så snart som möjligt. 

Men än vet jag ju inte i vilken färg vi ska måla barnkammaren. Det är ju också någonting jag verkligen längtar till. Den tredje November. Åh lilla bäbis vad roligt det ska bli att få se vad du är och hur du ser ut! Jag längtar verkligen! Att kunna säga till Hugo att här inne finns det en lillebror eller en lillasyster. ♥




Ni som vet hur det såg ut innan kan ju hålla med om att det är mycket som har försvunnit ändå. :P
Haha det här kommer att gå fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0