Bilder

2010-09-16 @ 10:32:30<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Bäbis var jättearg på mig igår. När vi Yogade. Hon var helt lugn och gjorde ingenting under hela yogapasset men på avslappningen så sparkade hon med full kraft. Hårt! Det var så att jag kunde känna sparkarna med handen. Hon var pissed off. Haha. Men när jag kom hem så avtog sparkarna igen och blev så där lite halvt mjuka som de vart innan så naturligtvis kunde inte Stefan känna någon spark. Synd. Men nu vet jag ju att hon kan i alla fall. Det betyder ju att hon har vuxit och blivit starkare. Min lilla bäbis... ♥
(Jag är medveten om att jag använder termen hon. Men det betyder inte att jag tror att det är en hon. Det har liksom bara blivit så...)

Snygg hållning höru! ^^
Men visst är kläderna underbara! Fick dem av Annica och Palle. :D


*Om han ändå kunde så still så korten inte blev så suddiga jämt...*




Bilen som den nu ser ut. Men ja, det är fortfarande vår primera.


Kommentarer
Postat av: M

Haha, å den LÅTER fortfarande som er Primera.. :P

2010-09-16 @ 13:28:16
Postat av: M

Förresten så är det ju helt logiskt att kalla bäbisen för "hon" eftersom ordet människa oxå är ett "hon"-ord.. [nickar vist]



Å på tal om orange-brunt, så om du nu måste ha en brun som är nästan svart, så tycker jag att du ska välja en svart istället.. Det är absolut snyggast! Svart-orange är en skithäftig kombination..! [gilla] Men så fort det blir brunt, så blir det värre.. Eventuellt är svart å vitt egentligen de enda färgerna som passar riktigt riktigt bra med brunt.. Iaf om det ska vara mest brunt..



Kraaam!

2010-09-16 @ 14:35:19
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Figge

Trodde jag redan hade förklarat att det kommer bli en kille :P

2010-09-16 @ 21:26:12
Postat av: Maria

Fin liten mage du har :)

2010-09-19 @ 22:56:27
URL: http://ristosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0