Honney I'm home!

2010-09-19 @ 16:50:41<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Nu är vi hemma igen och jag har till och med packat upp allt. Nästan. Det ligger lite kläder kvar i väskan. Men i stort sett är allt uppackat. Det har vart en bra helg. Jag är hur nöjd som hellst. ;) Och hur trött som hellst! Det är inte klokt vad trött jag är hela tiden!

Allt känns ganska positivt och bra just nu fast än jag har ont i stort sett varje dag. Men det kan man ta när det känns bra i övrigt. Jo det förstås. Jag är ju så satans trött hela tiden med. Men det är ju för att jag sover så dåligt. Men ANNARS känns allt bra. Vi får snart massa massa pengar. :D Som kommer ta slut lika snart som de kom in men ändå. Haha. Vi ska ju göra oss av med dem på roliga saker. Som en barnvagn, 3d ultraljudet och så ska vi lägga undan till nästa Ullareds resa och spjälsäng. Bara massa roligheter med andra ord. :D 

Jag vet att vi var i Ullared precis, men det som ska köpas nästa gång är julklappar och alla eventuella saker till bäbis. Vi ska ju åka dit nästa gång efter vi gjort nästa ul så då vet man ju vad man ska kolla efter och så. Men då får inte Hugo följa med. Han börjar bli för stor för det nu. Och vill springa runt och så. Jag kan ha honom "lös" i affärerna här hemma men helst inte där. För det är så stort och så mycket folk. Nej, Det blir inget med det. Då får han allt bli ganska mycket större i så fall. :P

I värnamo gick vi en sväng i regnet; ut på stan. Jag hittade en tröja för 50:- så jag var ju tvungen att slå till. :P Vi hittade ett par vantar till Hugo och ett regnskydd till vagnen. (Vi hade ju naturligtvis glömt båda två hemma så nu har vi tre. *suck*) 
Sedan har jag upptäckt att den här hösten inte alls är bra för min "image". Jag har ju alltid sagt att jag aldrig kommer ta på mig jeansleggins eller uggs eftersom det är så jävla fult. Men ja... Jag har kommit fram till att det är ganska praktiskt. Speciellt när man är gravid och risken för att svullna upp en del är ganska stor. Så då är det ju bra med saker som man kan "växa lite i". ^^ Så jag har införskaffat mig ett par jeansleggins och så är jag på jakt efter ett par (inte lika fula som de flesta är) uggs. Får se vart det slutar någon stans.

Nu har jag skrivit en hel novell igen. Som vanligt. Så nu ska jag lägga av innan någon dör av uttråkning medan de läser det här. ;)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Eller hur? Haha! :) Jävligt sköna dock ^^

2010-09-19 @ 18:11:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej alltså det är mer mammor från BVC som träffas ibland o fikar å pratar bara om barnen =) Träffas aldrig liksom mer privat o bara umgås. eller du förstår kanske hur jag menar =?

2010-09-19 @ 20:28:53
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Vet faktiskt inte. kanske :)

2010-09-20 @ 08:45:56
Postat av: Linda

hehe jadå, inte brådksa.

Kul att träffa de andra mammorna med men de had varit roligt att ha lite mer vänner som man blir lite mer intimare med än mer vardagssaker ;)

2010-09-20 @ 09:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0