Hugo-Bus

2010-09-04 @ 16:17:20<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Hugo är en riktig busunge. Han upptäckte att vi hade en godispåse på bänken i köket. Han fick en godis och så sa vi att det var bra. För vi höll på att laga mat under tiden. Så gick jag ut och hängde tvätt och Stefan kollade lite på datorn. Vi kände att det blev väldigt tyst i köket där Hugo var och när vi kom ut så upptäckte vi att Hugo flyttat sin barnstol till bänken så han kunde klättra upp och äta lite godis utan vår hjälp. Haha. Skitunge. Lyssna, vad är det liksom? :D




Sedan så har Hugo fått dille på hudlotion. Han vill smörja in sig hela tiden och andra med om de låter honom. Men efter att det var lotion överallt så tog jag bort den. Det resulterade bara i att Hugo hittade mina nya ljus, som är lite mjuka i konsistensen, och börjar smörja in sig med det istället. Härligt. Stearin överallt. Han riktigt gräver upp en bit med fingret och så smetar han det på kroppen... *suck* Vad ska man göra med honom egentligen..? :D




Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, sicken liten busunge :D



Jo alltså tresemme är väl inte dyrt om man kikar på volymen, kostar 92 kr för ca 900 ml.

Och de schampot jag brukar köpa typ wella eller liknande kostar ju typ 35 kr för 300 ml.

Så visst blir de "fan 100 spänn för schampo, va dyrt"

haha, men skulle man köpa lika mkt av de andra så kostar de ju typ samma :D

Hihi

2010-09-04 @ 17:12:16
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0