HugoBus fyller stor pojke idag!

2010-09-23 @ 14:12:44<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Min lilla lilla älskling. Jag tänker tillbaka 2 år och förundras över hur mycket man minns. Nu är klockan 2. Vad gjorde jag då... :D Hugo kom ut tjugo över ett så jag låg kvar på förlossningsrummet. Antagligen hade jag en massa läkare mellan benen som skulle känna och titta. Eftersom jag sprack så tog det ju en liten stund innan jag blev lämnad ifred där nere. Jag hade min lilla älskling i famnen och runt nu så fick Stefan hålla honom för första gången. Hugo skrek till en aning och Hugo lades snabbt som attan tillbaks på mitt bröst av en livrädd men superstolt pappa. Tänk va. Va tiden går! Hela två år och 47 minuter är Hugo! :D 

Han ligger och sover så sött i sin säng. Jag ska efter detta hoppa in i duschen och göra mig iordning för så snart Hugo vaknar ska vi bege oss upp till munkedal. Till en nöjd mormor och en morbror som fyller 18 år idag med. Bilder på det här kalaset kommer upp lite senare.. Svårt att lägga upp dem innan man tagit dem. :P

Men eftersom Stefan inte fick ledigt idag så kunde ju inte han följa med på kalaset så vi firade Hugo med var sitt vaniljhjärta, paket och ljus i morse. :D








Dagisfin <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Grattis till Hugo som nu även han blivit en stor 2 åring : )



Tänk om bara några månader blir han ÄNNU större då han blir storebror :D

2010-09-23 @ 15:20:11
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: M

GRATTIS till Hugo...!!!!! :) Hoppas ni har ett toppenkalas idag..! Kraaaamar till hela familjen från hela den här familjen! ;)

2010-09-23 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0