Klockan är snart två...

2010-09-26 @ 13:42:26<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
... och Hugo vägrar sova. Jag håller på att bli galen på honom och just nu känner jag mest av allt för att ta en j*vla stekpanna och dra i huvudet på ungen så han somnar! (Nej jag skulle aldrig göra något sånt...!)

Hugo har som jag inte sovit så jättebra inatt så han är så övertrött så det finns inte och vägrar somna. Och jag känner att mitt tålamod är ju inte det bästa eftersom jag också är trött som fan. Jag hoppas att han somnar snart för annars kommer den här dagen att bli ett helvete!...

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du inte vill köra med stekpannan kan man ju alltid dutta lite whisky på snuttefilten. ( Nej jag skulle aldrig göra något sådant...!)

2010-09-26 @ 20:56:14
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Kommenterar inlägget först; Tror alla mammor har ståt där med sin tvååring och bara dragit sig i håtert och kännt, nu ger jag upp!!



sv; Jo, de är skit skoj att göra iordning barnrum : ) Är verkligen jättenöjd med hur killarnas rum blev :D Idag köper Jonas även med sig den långa lackhyllan så vi kan få upp alla prydnas saker och sedan saknas det bara gardiner. Har inte hittat några som passar och rummet känns inte tomt utan så ingen stress ; )

2010-09-27 @ 07:39:45
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0