Orka komma på nya rubriker...

2010-09-27 @ 14:42:54<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har suttit hemma och pluggat hela dagen. Läst ut en bok och skrivit reflektioner om den. Så har jag skrivit ner hela mitt schema hur det ser ut just nu fram till v44 när den här kursen slutar. Får se hur mycket jag behöver ändra på i slutändan men skit samma. Jag fick en liten inblick i hur få dagar det faktiskt är kvar innan allt ska vara klart. Det är ju bara sex veckor kvar varav 2 veckor är VFU. Men det ska gå bra.

Annars fick jag en liten chock innan. Jag skulle hälla färskt vatten i Mongos skål och så kom det inget vatten ur kranen. Haha. Jag smsa med Marita och tänkte "nu har jag missat någonting!" Men hon var lika frågande som jag. Så jag ringde till Riskbyggen och det visade sig att det är en vattenledning som är avgrävd. Så därför har vi inget vatten. Men de skulle fixa det tills klockan 15 idag så om ca 20 min har jag förhoppningsvis vatten igen. Roligt Roligt.

Nej nu ska jag gå ut en sväng med Mongo och sedan ska jag gå och hämta min lilla trollunge. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0