Paket!!

2010-09-04 @ 09:06:10<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Haha jag har inte hunnit skriva om det, men i torsdags så fick jag ett paket av underbara Linda. I paketet låg det en superfin tröja som jag kikat på länge ;D Och även två magband. Magbanden var i onesize och lite stora fortfarande. Men när magen vuxit lite så sitter de nog bra de också :D Magen syns inte superbra i tröjan (som vi pratade om Linda...) Men Det gör absolut ingenting för magen kommer ju att växa. Och hellre att den är lite stor just nu, när magen fortfarande är liten, och jag kan ha den lite längre. Än att jag skulle växa ur den med en gång. =) Ett STORT Tack till dig Linda! <3

Annars har jag inte gjort så mycket det senaste. Jag har vart i skolan. Pluggat och läst en del. Jag har tränat lite och träffat folk. Igår var Emma och Melvin hemma hos oss. Och sedan ringde Anna Lena och frågade om vi ville komma hem till henne och äta tacos. Och det nappade vi ju på. :D Så klart. Men så har vi blivit lite förkylda här hemma. Tråkigt nog. Vi skulle ju ha åkt till Hjo och fira Stefans lillasyster Maja som fyller tre år den 7/9. Men det blev inte så.

Nu ska vi bara vara hemma istället och ta det lugnt. =) Bjuder på en underbar bild på min lilla badpojke. ♥




Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Den tröjan har jag också :) Superfin gumman!! :)

2010-09-04 @ 09:11:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Camilla - Lex och Nova's mamma

Tröjan är skitsnygg! Puss!

2010-09-04 @ 09:20:56
Postat av: Annalena

Han ser ut som en liten ängel med horn! duschslangen hänger perfekt där:))

2010-09-04 @ 11:16:34
Postat av: Linda

åh vilken tur att den gick att växa i lite iaf :)

Var rädd att det skulle vara ett annat tyg än den jag köpte när jag var gravid ;p så den skulle sitta för tajt lr ngt.

2010-09-04 @ 11:40:55
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0