Vad händer annars idag?

2010-09-06 @ 16:01:09<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag ska snart gå å väcka Hugo. Så här länge kan han ju inte hålla på och sova. :P Haha. Så ska vi knalla över till våra underbara grannar. Med oss har vi en kladdkaka som måste ätas upp idag. HAHA! Jag bakade den igår för jag var så sugen. Men efter en bit så ville jag inte ha mer och den kommer ju bli dålig om den står här hemma så Marita sa att hon kunde gå med på att "offra sig på en fika" med kladdkaka och grannar. =) Det lät ju bra så det är det som händer idag. :D

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

nej nej jag la av långt innan dom gick i konkurs tillome :p

2010-09-06 @ 16:40:51
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: M

Jättegod kladdkaka! [tummen upp] Katten åt upp smulorna på bordet när jag kom hem, så du får säkert en high-tass av honom oxå (om du vågar.. haha..)



Jäjä, virka - sticka.. Same same.. Nova säger sticka om allt, å allt jag stickar är tydligen halsdukar till henne.. så då blir det att man struntar i att göra skillnad på det till slut..



Okej, då hade jag inte så fel i min gissning om primern iaf.. ;) Hoppas den kan hålla borta sminket från rynkorna nudå.. ;P



2010-09-06 @ 22:53:01
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0