Väskan är packad...

2010-09-23 @ 15:24:58<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Nu fattas det bara att älsklingen ska vakna. Om inte så får jag nog väcka honom om en ca tio minuter. Haha. Vi kan ju inte komma försent till Hugos kalas heller. Jag har smällt i mig en skål med nudlar för jag höll på att dö av hunger. Annars så har jag inte gjort något mer än gjort mig i ordning och packat det vi ska ha med oss. 

Gud vad mysigt det är med alla som ska ha barn nu alltså. Jag blir så glad varje gång jag läser någonting om er andra och om era framsteg. Jag lider med era bakslag och hoppas att allt kommer att gå fint. Jag försöker att finnas där men det går inte så bra. Men ni ska veta tjejer att jag finns här som stöd och hoppas att det kommer att gå super för er också! (Ja, naturligtvis hoppas jag ju att det kommer gå super för mig.) 

På måndag går jag in i vecka 22. 22 liksom. fan tiden går så fort. Jag tänkte att det är ju lång tid kvar innan jag ska boka 3d ul men det är det ju inte. Det är bara 3-4 veckor. Om jag inte tom gör det om 2-3 veckor beroende på vad sjukgymnasten säger om min rygg. Jag vill ju inte gå runt i gbg och ha massa ont heller. Nej då gör jag det hellre lite tidigare. För som det är nu så är det ju överkomligt för det mesta i alla fall. Fast än det hela tiden gör ont. 

Jag har bestämt mig för spjälsängen nu i alla fall och det blir en av dessa beroende på vad det är för kön på bebben då rå... :D 

SOMNAT Spjälsäng rosa Längd: 124 cm Bredd: 66 cm Höjd: 80 cm Bäddbredd: 60 cm Bäddlängd: 120 cm

SOMNAT Spjälsäng grön Längd: 124 cm Bredd: 66 cm Höjd: 80 cm Bäddbredd: 60 cm Bäddlängd: 120 cm
Visst är de fina ♥

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Tycker nog den gröna oavsett kön. Skulle ju vara super läckert med den gröna och sängkläder i ljusrosa och även röda...

Eller ljusblå/blå till en kille ; P



(så ogenus man kan vara);P

2010-09-23 @ 16:15:58
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja de är inte så farligt med de onda , de är sånt man får ta :P

2010-09-23 @ 16:39:10
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är ju en sådan vi har :)

Tycker ta den är samidig att man kan ta bor gallret istället för att köpa en ny säng :)

2010-09-24 @ 09:43:14
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack :)

Ja, jag ska försöka men av ngn konstig anledning så blir det mest bilder på Lukas nu förtiden ;D Fattar inte varför ;p



Hälsa Hugobus grattis !

2010-09-24 @ 16:19:02
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0