Äntligen!

2011-04-09 @ 10:48:59<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag har äntligen bestämt mig om vad jag ska köpa till Marita och Nova i pressenter. :P De fyller ju år nästa månad och nu är det fördigtänkt. I alla fall ett tag, tills jag kommer på något nytt. Men det tror jag inte. =) Så när lönen trillar in bär det av till affären för att köpa pakeeten. =) *Yäy* 

(Marita, det blir nog ingen baddräkt till henne, jag gillade inte det materialet så jag vill inte köpa den. Det blir något finare. ;) )

Kommentarer
Postat av: M

Haha, nu blev man ju INTE nyfikan aaaalls.. Luring där!

Det är okej med baddräkten. Då kan jag börja kolla runt lite själv istället då, för hon pratar varje dag om att åka å bada, så det är väl bäst att vara beredd.. ;)

2011-04-09 @ 18:01:04
Postat av: Malin - väntar en flicka i april :)

Sv; Haha, ja det är väl så ;) nej men jag är inte så himla stor ändå, så jag klagar absolut inte :) Känns som jag haft det otroligt "lätt" ändå. Det enda som varit riktigt jobbigt är att hinna med skolan liksom. Att jag börjar få rejält ont nu, bara 2 veckor innan bf är inte fyskam liksom! Vissa har ju ont i princip hela graviditeten :/

2011-04-10 @ 01:15:51
URL: http://bulleiugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0