Bildregn

2011-04-25 @ 20:24:24<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Än en gång så kommer massa bilder på samma gång eftersom jag ligger lite efter med uppdateringen av den. ;) Men här kommer vad vi har haft för oss i helgen! :D

(Det hade vart mycket lättare om man kunde ladda upp bilder till bloggen direkt ifrån Iphonen istället för att behöva föra över dem till datorn först... Någon som vet om det går? Eller hur det går för blogg.se's app?)


Vi har vart ute i skogen och målat kottar, som vi sedan limmade ihop till en dörrkrans.
(Vilket påminner mig om att jag kanske ska ta ett kort på den också... :P)


Rasmus har vuxit ur sin pyjamas... Ganska mycket också.


Stefan kallar sig för sommarpojke och har köpt en hatt. :P


Hugo och jag är påsksminkade =)


Rasmus var en väldans arger kyckling.


Men det blev bättre när han fick gosa med mamma.


I stugan


Jag hade bakat en påsktårta.


Idag  var vi och hälsade på Jennika och Ewelina. Sötnöt!


Hugo var lite trött på vägen hem från pizzerian ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0