Kakbak

2011-04-13 @ 10:08:08<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Igår så hade jag och Stefan lite mys innan sängdax. Så vi kom inte i säng förän klockan var tolv. Efter mycket godis och tvtittande. Härligt att inte behöva göra någonting ibland. Men anw så somnade jag strax efter tolv då jag äntligen fått Rasmus till att somna.

Sämnen blev dock inte jättelångvarig för tjugo över tre så ropade Hugo på mig i panik i sin säng. Jag kastade mig upp ur sängen och sprang in till honom och frågade vad det var. Han behövde kissa. Ja men gå å kissa då liksom. Så vi gick på pottan och efter det ville han absolut inte sova i sin säng han skulle promt in till våran. Kör till så vi gick in. Väl där så började han skrika för att jag flyttade på honom så att jag också kunde få plats i min säng. Och då vaknade ju Rasmus så klart. 

Jag gick och vankade och försökte få honom att somna om och när jag äntligen lyckats med det så skriker Hugo igen. Att jag inte kastade ut ungen! Va arg jag var. Men så jag la mig ner brevid Hugo och han somnade på två röda. Rasmus som vaknat men inte börjat skrika efter Hugos andra skrik, låg och grymtade där inne och jag fick honom inte till att somna om förän klockan slog fem. 

Då bar jag över Hugo till sin säng och så gick jag och la mig. Jag kan ju säga att jag somnade fort!

Lagom pigg var jag i morse med andra ord när Hugo vaknade vid sju och var på ett helvetes humör. Han skrek och sparkade på allt. Va glad jag var över att det var en "dagis-dag" idag! Så jag slängde i honom lite frukost och släpade med mig honom till dagis.

Nu ska jag gå in och lägga mig igen och hoppas på att få sova någon timme mer i alla fall. Jag är som en levande zombie för tillfället... -.-'

Kommentarer
Postat av: M

Ett helt inlägg som heter "kakbak" med det står INGENTING om vare sig kakor eller bakar i inlägget.. (???)



Hoppas det är en trevlig föreläsning. :)

2011-04-13 @ 15:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0