Soligt

2011-04-29 @ 13:16:04<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Solen skiner och det är ett underbart väder ute! Jag har hängt ut en tvätt och Gud va skönt det är när man kan slippa ha tvätten torkandes inne... Det blir både frächare tvätt och mer plats inomhus. Underbart.

Just nu sitter jag i hundrastgården, Mongo springer runt och nosar, Rasmus sover i vagnen och Hugo är på dagis. Eftersom han har missat en del timmar det senaste så undrade dagis om han ville komma idag med och varför inte liksom.. Vi har ju inget annat för oss och det kan ju vara kul för honom att få leka lite med sina kompisar. :)

Jag ska, när jag har skrivit färdigt här, gå hem och lämna Mongo, byta skor och slänga in en tvätt till och sedan ta en liten promenad bort till dagis för att hämta min älskade förstfödda. Jag skulle vilja ta en promenad idag men utan ståbrädan (den ligger i bilen som Stefan tog till jobbet) så blir det svårt... Kanske skulle t en sväng ut ikväll...? Någon som är sugen på att följa med? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0