21 Augusti

2011-08-22 @ 00:10:46<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag fyller min "kusin" Patric år. Vi är "lika gamla", men han är tre dagar äldre än mig. Det var som en väckarklocka idag när jag gick in på FB och så stod det "gratulera din vän Patric". Det betyder ju att jag fyller år snart. Då blir jag hela 23 år gammal! Jättegammal.... ^^ 
Nej men seriöst. Jag tycker inte att det var alls längesen det var den 16 februari och jag tryckte ut Rasmus. Nu är han ett halvår redan och snart fyller även min stora prins tre år. Helt sjukt. Vart har tiden tagit vägen? Och varför har jag fortfarande inte bestämt mig för vad jga vill bli när "jag blir stor"!

Jag har värsta ångest för att Rasmus redan är ett halvår för det betyder att mina mammadagar snart är slut och jag måste ha bestämt mig för vad jag vill göra till våren/sommaren/hösten/resten av mitt liv liksom.... Jag vill inte det. Jag skulle bara vilja ha ett par år till ledigt och sedan bara få ett jobb som jag vill ha. Punkt. Varför kan det inte vara så lätt bara?

Nej nu orkar jag inte med det här längre. Dumma tankar som smyger sig på på nätterna. I morgon ska jag ringa runt en massa så jag behöver min sömn inatt ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Jo men så är det. Och ja vi har nog haft samma typ av känsla =/

Ja playdate snart! Jag kan torsdag och fredag denna veckan =) Hur har du det??



Jo Mattias kom hem till oss och satte upp en massa saker så det skulle bli fina bilder =) Men sen har han även köpt nytt så han kan ta bilder ute också. =)

2011-08-22 @ 09:11:41
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

håller med heeeelt fullständigt. Vad ska man göra sen? :o :P flytta, skaffa jobb, o sen skaffa ett jobb man VILL ha. ;) haha... jag tror det är min plan för tillfället. i den ordningen. jag vill flytta först... Inte ha jobb när man flyttar. Det blir ju så långsamt då, och så mycket intryckt på samma dagar. uschans. :(

ja, flytta först. hehe! ska bara hitta nåt hus.... :)

2011-08-25 @ 23:39:16
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0