Kill me and leave me there...

2011-08-30 @ 23:34:34<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har vart helt AFK hela dagen idag. Känner inte för någonting. Kände VERKLIGEN inte för att träna. Funderade flera gånger på att ringa Erika och fråga om hon verkligen... verkligen ville träna idag. Men jag bet ihop och la ner telefonen i fickan igen.
När jag började vänta Erika så fick jag ett sms där hon sa att hon inte kommer. Hela mitt innre väsen skrek YAY!!! Men jag var ändå redig. Efter det satte jag mig och åt och sen tränade jag ändå. Jag tränade till och med "två gånger". *Duktiga jag*

Men nu ska jag alldeles strax krypa i säng för i morgon är det en ny dag och då ska våra underbara grannar komma hit på middag. =) (Så jag behöver röjja lite här hemma innan dess... :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0