Mina Bäääbisar!

2011-08-15 @ 02:07:11<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har det vart jävligt slappt. Vi har vart på avskedskalas hos barnas faster. Hon ska nu bli malmö-bo och inte träffa oss så ofta längre. :'( Men det får väl gå. :P

I morgon jobbar Stefan igen för första gången efter semestern. Det kommer nog att kännas ganska tråkigt men för min del är det skönt att han ändå börjar med en "fm vecka" för han är mer hemma de veckorna. :P

I morgon ska jag träna också. =)

Men igår va ja på en skitkul fest! Men den får jag skriva mer om, och lägga ut bilder ifrån i morgon eller något för nu är jag dödstrött och ska sova innan jag behöver gå upp igen. ;)











Mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Maddä

Jo men jag kan inget om bloggdesign, hur ändrar man har du tips, vill hjälpa till så tas det gärna emot :) Om du kan hjälpa mig så kan du få nånting virkat av mig :)

2011-08-15 @ 15:04:43
URL: http://rosamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0