Jo du förstår Marita..

2011-12-28 @ 13:15:52<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3

Att man tager vad man havet när det skiter sig. :)

Erika skulle ha kommit hem till mig idag efter jobbet men det var inte längre så säkert. Hon hade dubbelbokat dagen och hade lovat att träffa sin syster. Men om det inte blev för sent så skulle hon kanske komma förbi efter hon träffat syster.

Jag hade tänkt att gå och lägga mig tidigt igår för jag var jättetrött... Stefan gjorde det i alla fall... Jag fastnade framför datorn så klart med Tarmo så jag kom i säng vid halv tre istället.. Men barnen kände nog det på sig så de sov till halv tio idag :)

Nej nu får jag nog ta tag i tvätten så får vi se om mormor (hon kanske också skulle komma) eller Erika kommer idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0