Night Night!

2011-12-10 @ 01:16:17<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Som ni kanske redan vet, ni som har mig på Facebook så har jag fått besked om ifall jag har kommit in på mina utbildningar/kurser till våren. Jag har kommit in på lärarprogrammet (alltså inte förskollärareprogrammet som jag började läsa tidigare) Förskoleklass-åk 3. Jag ser fram emot att läsa utblidningen på distans och det känns jätteskönt att jag kommer att ha ytterligare tre år "hemma" med mina barn och inte behöva ha de överdrivet mycket på dagis pga arbetstider och sånt när de är små. 
Men jag är lite nervös också. Jag kommer ju att läsa i Falun och behöver åka dit ca två gånger / termin och sova där en-två nätter / gång. Alla säger att det kommer gå bra och att jag inte ska oroa mig för det. Men det är just det jag oroar mig för. Tänk om man inte har råd att åka upp liksom... :P Men det går väl att lösa och skramla ihop antar jag. Och förhoppningsvis så lär man ju känna sina studiekompisar och då kanske man kan dela rum med dem och sånt... I guess. 

I alla fall så är det min sovmorgon i morgon och jag har en hel del att göra också. Jag ska koka knäck och fudge. Baka lussekatter, städa och tvätta. Sedan på kvällen så kommer underbaraste Marita över och håller mig sällskap och vi ska kolla lite VD. =) Nu var det längesen.

På tal om Marita så vad jag över hos henne idag. Vi har röjjt ur deras(Läs:hennes) klädkammare. Vi har både rensat och organiserat samt packat ner alla Tommys grejjer så.. Nu slipper hon ha det där mer i alla fall. <3

Nej. God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: M - med nystädad å organiserad klädkammare :)

Ja, tack så hemskt mycket för all hjälp å coachning!!



<3 <3 <3



Det kommer bli en underbar kväll, vad kan det annars bli, med oss två i samma rum? ;)



Ser verkligen fram emot detta. Å vi förtjänar det, så som vi slet igår. :)



Nu ska jag åka till jobbet. Jäääj. Inte. Men men, som sagt, har ju nått att se fram emot ikväll..! :)



Ha nu en bra dag, vännen, så hörs vi sen!



Puss å kram! <3

2011-12-10 @ 06:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0