God morgon!

2011-02-20 @ 09:44:53<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
Är det tecken på att sömnrutinerna har blivit helt förstörda när man har sovit fyra timmar allt som allt, vaknar och känner sig utvilad? Haha. Natten till igår fick jag sova fem timmar och inatt har jag sovit fyra. Jag är lite trött måste jag säga, men jag är ändå inte så där förlamande trött som man kan bli om man inte sovit tillräckligt. Konstigt nog. Men det kommer väl som en smäll så småning om. Det är ju fan inte nyttigt att inte sova.

Igår var Stefans pappa med familj här. Vi åt och fikade, Rasmus fick lite paket och vi fick även lite kläder till Hugo. Stefan klagade lite som vanligt, speciellt på en rosa tröja. :P Men jag tyckte att kläderna var jättefina. Jag förälskade mig speciellt i en blårandig heldress och en grönrandig tröja. Helt underbara! Tyvärr så var den gröna tröjan för liten för Hugo. :( Och eftersom det var 86/92 på den så kan det ju dröja ett tag innan Rasmus kommer att kunna ha den. Men den ska ligga och vänta. =) Heldressen passade i alla fall. På Hugo då, och det var lite läskigt faktiskt! Eftersom det var 98 på den och den är kanske... ½cm för lång i benen eller så. Shit! Har han blivit så stor! ^^

På tal om det, det är ju helt sjukt va fort barnen växer när man får en liten till. Hugo har blivit jättestor verkligen! Han som var min lilla plutt har nu blivit en ganska stor kille. Men det är väl bara för att man nu har någonting pyttelitet att jämföra med. Vi har föresten fått en 2½årskontroll på Hugo också. Så får vi väl se hur mycket han har växt sedan sist. Det var ju ett tag sedan vi var där nu... :P

Och för att avsluta det här inlägget med lite klagande då... :P Fan va ont jag har i bröstvårtorna! Helt sjukt ju. Och själva brösten gör inte så mycket mindre ont faktiskt. Det spänner och trycker, de är stenhårda och ömma. Det ska bli skönt när det blir lite balans i mjölkproduktionen! Och när bröstvårtorna har vant sig lite bättre vid ett nästan konstant sugande från en liten korv. :P  Men än så länge får jag väl hålla på att smörja, massera och duscha typ. Och amma naturligtvis. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

=) det förstår jag! Eller jag kan bara tänka mig för man förstår nog inte riktigt fören man är där =) Jag kan inte i hela min värld se att jag ska ha en till liten buse att ta hand om. Det är sååå overkligt! =)



Och ja, vi måste se till att träffas snart =) Och då får man ju chansen att bli ännu mera bebissjuk, hihi! säg bara till när du orkar och har lust. antar att ni har en hel del att träffa nu dom närmsta dagarna =)

2011-02-20 @ 09:48:53
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: nalle333

Suveränt fin design! GILLA!!!

2011-02-20 @ 09:49:50
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: lovisa

fin design:)

2011-02-20 @ 10:04:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: M

Jättefin är han, verkligen en liten ministefan! :) Det tyckte tommy oxå.. Å lik storebrorsan. ;)



Assnygg design du har gjort! Alla tummar upp! :D



Den här arbetsdagen verkar inte bli ett dugg bättre, en man kort. :S Kanske andra halvan blir bättre..



tänkte skicka ett sms till dig nu. ;)



Puss å kraam!

2011-02-20 @ 13:41:06
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Camilla - Nova & Lex mamma

Kände precis likadant när Lex kom, Nova kunde så mycket som man inte trodde. :) Puss

2011-02-20 @ 13:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0