Happy Valentines Day

2011-02-14 @ 12:10:52<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3

Idag är det ju alla hjärtans dag och hade vart en mysig dag att ligga att föda på. XD Eller ja, kanske inte. Men det hade väl i alla fall vart en mysig dag att fylla år på, att få barn på liksom. =) Men det verkar inte bli så om det inte blir en blixtförlossning. :P

Jag vet inte om jag skrivit om det, har för mig det dock, men den 10 började jag få mindre mensverksvärkar till och från. Den 12 tog de i lite mer och började göra ont och kom mycket mer regelbundet och tätare. Men tji fick jag! För natten till igår så tog det slut och jag kände ingenting på hela dagen i går och har inte känt någonting idag heller. Så var det med det. I morgon ska jag till MVC för sista gången. (Om jag får fortsätta på kontroller kommer dessa ske på Antenatal, NÄL, istället) Jag tänker fråga henne om hon vill se om det har hänt någonting sen sist. Jag hade ju öppnat mig tre cm då, och nu har jag ju ändå gått med värkar, mindre sådanna men ändå, i ca två dygn. Jag hoppas väl att någonting har skett under den tiden... Men det vet man ju aldrig. Och om inte annat blir det ju som en ny hinnsvepning och kanske händer någonting mer efter det... Men som sagt. Jag får höra med henne. 

Idag har jag faktiskt lite saker som står på schemat. Nu först ska jag gå ut och ta mig en macka till lunch. Hugo fick välling för han var alldeles för trött för att vänta på någonting att äta. Så hoppas jag att han har somnat sen och så ska jag springa ut en snabbis med Mongo. Efter det blir det ett varv med damsugaren, plocka i och ur diskmaskinen och torka av lite bänkar och sånt här hemma. Lite allmän städning helt enkelt. Efter det blir det en tvätt in i maskin och så kommer min mormor och hälsar på. Jag har två timmar kvar tills hon kommer så jag borde hinna med allt. =) Det tar ju inte så lång tid att plocka undan liksom. Det är ju bara att man ska ta tag i det och göra det någon gång! ^^

Jag måste även berätta att jag har börjat sticka på en filt. Än så länge har jag inte kommit så långt så det finns ingen idée att lägga ut någon bild på den, men om några varv till så kommer man nog att kunna se ett mönster i den och då kommer det ut en bild eller två. ;)

Nej nu ska jag springa. Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så hemskt mycket Mamelie :) detsamma, glad alla hjärtans dag! Var är bebisen? :D

2011-02-14 @ 18:29:52
URL: http://idahannajohanna.blogg.se/
Postat av: nalle333

Hoppas ni haft en trevlig alla ♥ dag! :)

2011-02-14 @ 19:45:32
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: DONKEN-Vince & Isas Morsa

oj jävlar, tre cm redan! och inge mer värkar? :o det kommer nog väldigt snart, misstänker jag. TRE cm! det är ju BBtajm-mycket. men surt om man inte har värkar.. :/

såjävla jobbigft sista tiden ju, man har värkar hela tiden o klockar och har sig, men så SLUTAR de när man tänker ringa BB. ghaaaa så sur jag var då.

STOR kram till dig!

och tack för din mucho mucho söta kommentar!! <3

2011-02-15 @ 12:22:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0