Lördag

2011-02-12 @ 19:03:48<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Igår flippade jag på Stefan. Att han bara spelar hela tiden och han lovade mig att han inte skulle spela någonting idag. För att bevisa att han visst kunde inte spela en dag. Sagt och gjort. Haha. Det är inte så att vi har gjort någonting speciellt tillsammans bara för att han inte har spelat, och visst har vi suttit vid datorn båda två lite titt som tätt. Men det är en annan sak om han sitter och kollar på FB än om han spelar liksom. Spelar han så är han ju helt okontaktbar liksom. -.-'

Men vi har fått gjort en del idag i alla fall. Jag har putsat köksfönstrena, "lagat" vårat köksbord, Stefan har fixat våra lister och satt upp tavellisten i Rasmus rum. Sen har vi myst. Massa mys tillsammans framför tvn. ♥

Nej nu ska jag gå å lägga min son. Vi får se om jag kikar in här lite senare igen ;)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Haha, nja den lägsta fp är inte så mkt att hänga i granen heller =P men men..

2011-02-12 @ 19:36:25
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

spelar han mycket? asså flera tim om dan =)

2011-02-13 @ 08:18:54
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0