Mina älsklingar

2011-02-24 @ 19:28:32<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
Jag har världens huvudvärk! Jag har nog druckit alldeles för lite och sovit en aningens dåligt. Av någon anledning har jag inte som hellst lust för vatten längre. Jag tar en klunk och känner bara hur "mätt jag är på vatten". Så jag tvingade iväg Stefan till affären nyss och bad honom köpa citronsaft till mig. Det kanske blir lite lättare att dricka mer om det smakar mer än bara vatten. Han kom tillbaka med en light-saft... *Suck* Den smakade inte alls så bra som jag hade föreställt mig. Jag har inte druckit saft på aslänge och trodde att det skulle smaka bra. Men det smakade bättre än vatten i alla fall. Så jag kör på det ett tag nu.

Nej nu skriker Rasmus igen, jag ska mata honom och sedan ska jag ställa mig och steka pannkakor. Jag har vart skitsugen på det i tre dagar nu men vi har inte haft några ägg. Så det var en annan sak Stefan fick införskaffa idag :P


Outfit 4 today.
(Ursäkta tuttarna...)


Råkade visst ha soomat lite mycket innan jag tog kortet. :P


Lilla hjärtat.

Kommentarer
Postat av: jen

du har inte tid att fixa min desing? eller orken ? Du kan få betalt om du vill med :)

Tycker du är duktig ju :D

2011-02-24 @ 19:38:37
URL: http://jennickaochewelina.blogg.se/
Postat av: Camilla - Nova och Lex mamma

Jösses va lik han är Hugo! :) Vi ses snart så vi får titta på honom! :D Puss!

2011-02-24 @ 20:23:02
Postat av: nalle333

Klockrent med ROSA body på Rasmus! <3 Skönt att fler anser att pojkar kan ha rosa/flickor kan ha blått!

2011-02-24 @ 20:46:33
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Emma

Haha. "Ursäkta tuttarna" hur skön är du inte.!! ;) fina killarna är dåå.!

2011-02-24 @ 23:33:22
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

va säger stefan om att rasmus har rosa på sig? bryr han sig inte? =)

2011-02-25 @ 07:45:41
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0