MVC

2011-02-09 @ 13:56:39<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag var det att knalla upp och kissa i burken igen. Iväg till MVC på kontroll. Magen har växt en centimeter och mäter nu 36 cm stor. BM gjorde även en hinnsvepning på mig för att känna hur det "ser ut" med livmodertappen och ev sätta igång någonting. Så får vi se hur det fungerar. Hon sa att det är ca 50% chans att det retar livmodertappen att sätta igång någonting. Så vi får väl se. Hon upptäckte även att jag öppnat mig 3 cm, vilket känns ganska bra. Då har jag ju lite av "förarbetet" gjort i alla fall. ;)

Efter MVC åkte jag hem till Nathalie och hälsade på. Det var skönt att åka någonstans utan Hugo för en gångs skull. Hugo fick vara hemma med pappa. Han är inte riktigt bra idag heller. Pipig och dan... Stackarn. Stackars oss som får lyssna på piperiet. :P

Nathalie skjutsade mig till högskolan efter besöket, jag skulle hämta ut en tenta hade jag tänkt. Men naturligtvis så stängde de kl 13 och jag var där 13.07. Härligt. Så det blev bussen hem igen istället.
Jag är verkligen hur trött som hellst och hade tänkt att jag skulle lägga mig på soffan en stund och se om det kommer någonting bra på tv innan det är dax att hänga tvätt och laga mat. =) Ugnsbakad falukorv idag. Mums.

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Jag gjorde hinnsvepning med William.. Och 2 dagar efter det är han född..

2011-02-09 @ 19:49:01
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: nalle333

Tack för spontan besöket idag, mycket trevligt! :)

2011-02-09 @ 21:41:37
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0