Sikken besvikelse

2011-02-09 @ 23:16:34<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag hade tänkt att jag skulle vara lite redig och börja skriva mina inlägg i word först, innan jag lägger ut dem här på bloggen. För att ha tillgång till rättstavningsprogrammet. Men där var jag tvungen att bli lite besviken för det visade sig att jag inte har något rättstavningsprogram i word på den här datorn heller.
I den bärbara hade jag ändå ett rättstavningsprogram i mitt internet men det verkar bara fungera på rubrikerna. Vilket också är lite irriteraden för jag hade väl hellre sett att det var tvärt om. Men i alla fall. Ofta är jag ju inte världspigg när jag uppdaterar och även om jag nu skulle hitta någon liten ytte-pytte stund då jag faktiskt var pigg, under en dag, så är jag oftast alldeles för stressad för att orka bry mig om rättstavningen. Det måste gå fort. ^^ Så nu vet ni det.
Jag har haft två värkar idag. Två. Med en och en halv timmes mellanrum men efter andra värken så la det av. Underbart. Så har det hållt på i ett par veckor nu. Det sätter igång lite smått och när man börjar reagera på att det börjar blir några stycken så slutar det. Skit störande. Men i alla fall. Det händer ju när det händer och jag har inte jättebråttom. Det verkar dock som om alla andra har det. 

TRO MIG, jag hör av mig när det händer något! Ni behöver inte ringa och höra eller skicka sms. Det är bara gött irriterande. Och nej, jag kommer inte att höra av mig till alla i min adressbok. Jag kommer höra av mig till mina vänner och släktingar (Stefans också naturligtvis), till de som jag pratar med annars också och inte till var och varannan kotte som skulle vara nyfiken för att de kikar in på bloggen ibland. Så är det. Då får ni upptäcka att Rasmus har kommit antingen via någon annan, bloggen eller FB. ;) På ett eller annat sätt kommer ju nyheten att sprida sig ändå så...

Nej nu orkar jag inte längre. Klockan är "bara" kvart i elva men det känns som om hon skulle kunna vara typ två eller något. Så jag ska ta och lyssna på min kropp och gå ut en sväng med Mongo och sedan krypa ner i sängen och sova. Eller ja, försöka i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, du är inne i det stadiet jag var med i Lukas bf + " Men va faaaan, varför frågar du om ungen har kommit än, du står ju här och pratar med mig..ser det ut som jag har ngn unge är här eller?"



2011-02-09 @ 23:44:50
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Sov gott!

Jag känner igen de där, med alla som vill ha uppdatering, speciellt när man går på övertid, med Linus slapp vi ju det tjatet tack o lov. Minns att jag tyckte det var jobbigast när jag väntade William!



Typ som när folk kommenterade; "Men har du inte fått än?" Jo, men det ser du väl att jag har ?! Typ... Nää, i värsta fall får man typ stänga av telefonen.. det gjorde jag ett tag ;P



Kram på dig gumman!! =)

2011-02-10 @ 07:09:46
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

du får byta till sån blogg ja har då finns de rättstavning automatiskt när du skriver :P



hur går de med rasmus har han de bra i magen å inte vill komma ut?

kram

2011-02-10 @ 07:48:36
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0