Sötnötar!

2011-02-20 @ 00:10:51<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Tack för alla fina kommentarer om våran lille guldklimp. :P Jag har fått önskemål om en förlossningsberättelse och om "nyförlöstgnäll", det kommer. :P Men nu är jag så trött att jag håller på att dö. Hur som hellst har jag i alla fall fått ändrat designen på bloggen så den är lite mer "up to date". Nu ska jag gå å lägga mig och hoppas på att få någon timmes sömn innan Rasmus vaknar igen och vill äta. :P Kanske skrivet något mer roligt i morgon. Om jag får lite tid över. XD

Kommentarer
Postat av: Camilla - Nova & Lex mamma

Bloggen är jättefin nu! Även om jag gillade den gamla så går den inte att jämföra med hur den ser ut nu! :D Puss

2011-02-20 @ 13:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0