Städa?

2011-02-04 @ 00:09:45<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag kände jag verkligen inte för att städa. Det fanns liksom inte alls med i min planering. Eller jo, i planeringen fanns det med. Det var ju det jag hade tänkt att göra idag. Men jag hade ingen lust helt enkelt. Så jag ringde till min mormor och tänkte höra om hon ville komma och hälsa på. Det var längesen vi sågs nu. Tyvärr kunde hon inte för hon var hos mina kusiner, men hon var ledig i morgon och ville gärna komma förbi då istället. Fint. Då har jag någonting att göra i morgon. =)

Så jag ringde till min mamma och tänkte höra med henne. Men hon mådde inte så bra. Så hon undrade vad vi gjorde i morgon eftermiddag istället. Så... Inget besök idag men två i morgon blev det. 

Tyvärr betydde ju det att jag inte hade någonting att göra idag och speciellt ingen anledning till att inte lyfta ett finger här hemma. Och Hugo satt så snällt och kollade på Playhouse Disney hela eftermiddagen och gav mig heller ingen anledning till att vara passiv. *Suck* Så fastän jag inte hade den minsta lilla motivationen så har jag skrubbat av det värsta här hemma. Fortfarande finns det en massa tvätt kvar, men jag fick tvättat lite i alla fall. =)

Jo justeja, jag vet inte om jag har nämnt det men vi har ju fått våran boxer. Vi fick den i... förrgår tror jag det var. Men vi fick den inte till att fungera. :S Så Stefan ringde till Com Hem och idag fick han någon kod av något slag jag vet inte... Men den fick i alla fall boxern till att fungera så nu har vi 136 kanaler i den. :P Haha vi ska inte ha så många, och typ alla ser man ju inte på ändå. Det är många utländska kanaler också. Franska och syrianska osv. Har ingen användning av dom liksom. Men det är tre månader prova på å sen ska man välja 8 av de 136 som man vill ha kvar. De man kollar på liksom. 

Nej nu ska jag sätta mig en snabbis framför tvn och se om jag kan spela in nannyavsnitten i morgon. Jag tycker om att se på Supernanny, men jag har aldrig tid att sitta vid tvn när de går.. :S Då är vi mitt uppe i alla vardagsbestyr, Hugo och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0