Ursäkta mig.

2011-02-11 @ 16:20:58<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Men allvarligt. SLEM! Massvis av det! Haha. Det har hållt på i snart ett dygn och jag fattar inte hur man kan ha så mycket slem "i kroppen". Men så verkar det ju vara i alla fall...

Ja som ni kasnke förstod så har antagligen slemproppen börjat lossna. Detta började vid 6-tiden i går och vid 7 började jag även känna av svaga värkar. Väldigt oregelbundna och när de hade hållt på i en timme - en och en halv, så slutade det. Jag tänkte att det är väl bara precis som tidigare gånger en luring. Men jag tog med mig Marita ut på en liten promenad (som råkade vara i en och en halv timma). Jag kände ingenting i magen, men min rygg höll på att ta livet av mig när jag kom hem. Jag åt lite och så gick jag och la mig. Efter maten kom "värkarna" tillbaka.

Jag har inte känt av någonting speciellt under natten, kanske en eller två gånger som jag har reagerat över känslan i magen men jag har inte fått någon ro för det. Jag tror att det har hållt på under natten, och det är därför jag har vaknat hela tiden, men att det inte har varit så tydligt så att jag har kunnat placera anledningen till uppvaknandet sådär i helt nyvaket tillstånd.

När hugo vaknade vid 7 i morse var jag mer död än levande! Helt sjukt va trött jag var och tro mig; jag blev överlycklig när Hugo ville att vi skulle kolla på Teletubbies. Men jag stenslocknade tyvärr och när jag vaknade hade älsklingen råkat ut för en liten olycka. Han har antagligen stått vid sängen när han börjat kissa för där var en liten pöl. Så har han sprungit in på toaletten och tagit av sig byxorna, som han bajsat i, slängt dem i tvättkorgen och satt sig på pottan. Den var helt full i bajs så... Sen har han tagit toarullen och dragit ut lite papper för att torka sig. Vilket har resulterat i att han rullat ut hela (en helt ny) toarulle i hallen så det var papper överallt! ^^ Men han är ju duktig och vet vad han ska göra i alla fall, fast det ju blir lite fel. ♥

När klockan började ticka iväg och Stefan hade kommit upp gick jag och la mig igen. Men jag kan ju inte säga att jag är mindre trött. Fi fan! det blir en tidig kväll för mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

okej =)

alla killnamn vi hade när vincent låg i magen har vi tröttnat på så dom finns inte med på listan längre :p

så vi fick starta om på nytt

2011-02-11 @ 16:59:01
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: nalle333

Naaaw, duktiga killen som försöker! "Kan själv" <3

2011-02-11 @ 21:27:00
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0