4e Bilden

2011-01-31 @ 12:51:15<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
En bild på en konstig tid i ditt liv.







Jag tycker väl inte att jag har "en konstig peroid" i mitt liv, men många skulle väl inte hålla med mig där. :P Udda frisyrer och hårfärger, stora sminkningar med massor av färg. Mycket rött. Trasiga kläder. Stora kängor. Ja... Det är väl min konstiga period i livet. =) 

(Det roliga är att Stefan hela tiden hävdar att det är fult, att det är konstigt och allt jag använda under den här perioden är dåligt. Men ändå var det då vi träffades. ^^ Någonting borde ju ha varit bra eftersom han föll för mig då. :P)

Kommentarer
Postat av: linda

Hihi den perioden gillade jag :D

2011-01-31 @ 13:02:35
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0