AloneTime

2011-01-24 @ 14:31:37<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja nu sitter jag här ensam hemma... Jag har ju Mongo och Rasmus förstås men de är ganska lugna. :P Jag har hunnit med en hel del idag fast klockan bara är halv tre. Jag har vart på posten, suttit och tagit det lugnt på bibblan, suttit en massa vid datorn och gått igenom allt som jag brukar göra på en dag... :P Och fastän detta har jag hunnit med en lång och skön sovmorgon och en powernap. :P Känns konstigt. Jag har alltså hunnit med mer idag, på den här halva dagen, än vad jag brukar hinna med på en hel dag. Vad ska jag göra nu då? =)

Det är väl nu det är tid till att göra allt det där som jag VILL göra. Pyssla i Hugos album, sy, brodera och lata mig framför någonting bra på tv. (Inte för att jag tror att det kommer någonting bra på tv, men jag har ju den nya Harry Potterfilmen som jag inte sett än...) Det är nog det som jag ska ägna resten av dagen åt... Om jag orkar. :P Just nu ska jag i alla fall gå in och ta mig ett bad tänkte jag. Det kommer att bli härligt att inte spendera hela badtiden åt att förklara för Hugo på andra sidan dörren att mamma vill vara själv en liten stund, Hugo får bada sen eller en annan dag... För jo, även om Stefan är hemma så står Hugo utanför dörren och vill in till mig. Han är min lilla mammagris. Min lilla älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0