BF imgn! + 1 mån

2011-01-06 @ 00:10:33<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Haha. Ja i morgon är det en månad kvar till BF. Känns skummt. Mina förvärkar har vart väldigt lugna de senaste ca två veckorna men idag kom de tillbaka igen. Det känns ganska skönt ändå, det känns inte så långt borta då liksom. ^^

I morgon kommer Erika hit. Hon hade tydligen massor att prata om för det var ett tag sedan vi sågs nu. Och jag har tänkt att jag ska försöka dra med mig henne ner i källaren. Jag behöver rensa och sortera en del där nere. Speciellt bland barnkläderna. Jag lägger allt i påsar här uppe och bara skickar ner det. Så det ligger liksom påsar överallt med kläder som antingen är för stora eller för små för Hugo. Måste fixas. =)

Och på det sättet får Hugo och Stefan lite ensamtid och jag får lite ensamtid med en vän utan att ha Hugo hängandes i mig hela tiden. Plus att Erika får prata och jag får lite ordning. Allt på samma gång. Det är väl en jävla bra plan tycker jag!

Jag satt här i soffan och virkade på den större sköldpaddan. Skalet och magen gjorde jag i går så de låt och väntade på att jag skulle fortsätta. Idag gjorde jag halsen och huvudet. Sedan skulle jag sätta ihop de delarna jag gjort och vad upptäcker jag?! Under tiden jag har suttit här ensam i soffan så har jag lyckats tappa bort magen! Jag hittar den inte! Jag har letat hur mycket som hellst och jag fattar verkligen inte vart den har tagit vägen? Så jag ger upp. Nu får det vänta tills i morgon eller något för jag ska gå och lägga mig med en bok som jag måste läsa. Så får väl magen komma fram när den vill och då kan jag fortsätta på sköldpaddan.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

aah smart ja gjorde trolldeg för några veckor sen å gjorde tryck i oxå men tycker inte de blir lika bra sen spricker de så lätt om man ska sätta upp de på väggen så ska kika efter sån lera som du gjort me :)

2011-01-06 @ 09:59:31
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0