Din ljumna havregrynshjärna!

2011-01-25 @ 16:51:40<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Hugo är på ett sånt där härligt "jag gör ingenting som du säger oavsett hur arg du blir eller hur mycket du än tjatar"-humör. Jag håller på att bli knäpp på honom och det är fan två timmar kvar tills han ska gå och lägga sig! *Suck* Vi har suttit och pärlat han och jag idag. Men han tycker att det är mycket roligare att skjuta iväg pärlorna än att lägga de på plattan eller sätta dem på snöre. 

Hugo fick också syn på pärlplattorna jag gjorde i går och bestämde sig för att Super Mario skulle bli fallskärmshoppare. Fast utan fallskärm. Rakt i backen åkte han och tappade foten. Hugo satt en stund på golvet och såg bestört ut när han försökte sätta tillbaka foten och det inte gick. Men istället för att låta resten vara så bröt han Kitty på mitten. 

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och hoppas på att någonting kan gå rätt den "lilla" stunden som är kvar av dagen...

Kommentarer
Postat av: DONKEN-2barnsmosa 2be

nu följer jag dig på bloglovin också.. gjorde tydligen inte det förut. varför? i dont knooow...! :S

;)

2011-01-26 @ 00:27:04
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jen

Nu har jag skickat över pengarna och "märkt" det med Jenka! :) Förlåt att jag var så seg :D

2011-01-26 @ 07:57:05
URL: http://jennickaochewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0