Dumma mig!

2011-01-06 @ 22:47:34<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag fattar verkligen inte hur jag lyckas med allt. Nu var det ju i morse jag lyckades men ändå... 

Jag lyckades helt ärligt att skära mig på adventsljusstaken när jag skulle tömma den på ljus och mossa. Nej jag skar mig inte på någonting som låg i mossan som jag kan tänka mig är lite mer logiskt, jag höll i sidan på ljusstaken och vända upp och ner på den. Då skar jag upp fingret så jag var tvungen att sätta på ett plåster. Jag hade fan blod överallt på båda händerna (det blöder ju en hel del i fingrarna och särskillt när man har en hel del extra blod i kroppen liksom). 

Vad har jag lyckats med tidigare då? Ja jag skär väl upp fingrarna på allt.... Men de mest otroliga händelserna är nog när jag skar mig på en disktrasa, en mackaron eller när jag skar mig på en bulle. Nu har jag ju då också en jävla ljusstake till den högst knepiga listan på saker som har skurit upp mina fingrar. *Suck* 

Jag blir så trött på mig själv och undrar helt allvarligt hur jag lyckas med allt...

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Bara säga till när du har tid o orkar :-)

2011-01-06 @ 22:59:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi har med massor med upp o go fast inte libero utan ett norskt märke för 5kr/pkt :) men dom klarar inte av så mkt kiss men för 5 kr gör det inte så mkt om man bara ska vara hemma, men om vi ska iväg använder jag andra nprska blöjor ;)

2011-01-06 @ 23:21:25
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0