Glömde berätta

2011-01-27 @ 20:19:52<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag glömde ju berätta i går att BM uppskattade Rasmus vikt i går. Hon kände och klämde på magen och sa att det kändes som om han skulle ligga på 3½ kg. Helt ok. =) Jag tror ju helt och fullt att det kommer ut en unge som är större än Hugo var. Men ett halvkilo mer är tillräckligt. XD Jag hoppas inte på en fyrakilos-klump liksom. Men vad gör man... Jag har ju inte så mycket att välja på än att klämma ut honom oavsett vad han väger. ;)

Idag har vi vart och handlat. Det var otroligt underbart att få in lite mat i kylen! Härligt. Vi har också planerat maten för nästa vecka så vi vet vad vi ska äta. Jag bestämde att vi skulle testa veckomatsedlar här hemma, dels för att planera våra inköp bättre, för att någonsin äta upp maten i frysen och också att vi faktiskt ska äta någonting varje dag. Annars så är jag så lat att jag gärna tar en macka och skiter i middagen. Men det får bli ändring på det. Ingen av oss mår ju bra av de matvanor som vi tidigare haft.

I morgon ska jag få min efterlängtade sovmorgon också. =) Det blir ju typ bara en i veckan och vissa veckor blir det ingen alls. Stefan jobbar ju så konstigt så det är inte så ofta jag får sova ut. Men i morgon är det min tur i alla fall. Det är Stefans tur att gå upp med Hugo och jag ska få sova tills jag vaknar. Det är helt sjukt när en sovmorgon gör veckans höjdpunkt. Då har man ett trist liv! ^^

En annan underbar sak som händer i morgon som är jätteroligt är att Stefan åker iväg. Haha och Marita kommer över och vi ska mumsa lite grönsaker och dipp samt se på lite VD. =) Kommer bli awesome som vanligt!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0