God Natt!

2011-01-23 @ 23:51:14<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har vart en bra dag. Det var lite mycket i morse eftersom jag latade mig och inte tog tag i någonting förän i sista minuten. :P Men det är ju mitt eget fel. ^^

Det var jättetrevligt att träffa alla tjejer idag. Tusen tack för en trevlig pratstund och fika tjejer! Vi får fika och träffas lite oftare. :)

Senare på eftermiddagen så ringde min mamma och frågade vad vi ska göra de närmsta dagarna. Hon ville nämligen låna Hugo och gosa lite med sitt barbarn. Det går ju helt ok eftersom vi inte ska göra ett skit. Stefan jobbar ju två heldagar nu och sedan är han ju ledig resten av veckan. Så då är ju Hugo borta under tiden som Stefan jobbar, och så har vi, hela familjen, resten av veckan tillsammans. =) 

Faktiskt så ska det bli ganska skönt. I alla fall i morgon har jag ju en heldag ensam hemma med Mongo. Jag ska inte göra ett skit. Jag ska till posten, och så ska jag bara vara jag. Kanske ta ett långt bad... Sova en stund mitt på dagen... Äta lite fisk... Sånna där saker som man inte kan göra när pojkarna är hemma... :P Jag ser fram emot det faktiskt även om jag i morgon eftermiddag antagligen kommer vara ganska uttråkad och vilja att mina pojkar kommer hem. :P

Men så är det ju inte heller säkert att Hugo kommer hem i morgon. En eller två nätter sa mamma... Får se hur det blir. Hur som hellst så vet jag ju att han har det bra och roligt. De skulle eventuellt åka och bada på vattenpalatset också. Det kommer att bli kul. Hugo älskar ju att bada. =)

Nej, nu ska jag gå och ta mig en macka med Nikki på. Just because I can liksom. =) Haha. Sen blir det sängen och mys med min älskling en liten stund innan jag somnar. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0