Idag kommer bilder...

2011-01-05 @ 11:35:38<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Fast inte just nu. ^^ Jag har lite saker här hemma som jag har tänkt att fota och lägga ut men jag har inte orkat fota än. ^^

Just nu sitter jag egentligen och pluggar. Jag har tagit en liten paus för jag ska gå och ta mig någonting att äta och passar därför på att skriva lite här innan. =) 

Jag har ändå hunnit ganska långt med det jag ska göra idag och klockan är ju bara halv tolv. Så det känns som om jag hinner klart med det mesta i alla fall. Det som är kvar är att skriva om lite av min analys av Homer Simpson och sedan ska jag läsa vidare i böckerna.

Det är egentligen inte brådska med böckerna. Men de ska vara utlästa om en vecka och jag har ett par sidor kvar. Så det är väl lika bra att ta tag i det så man har det gjort liksom.

Tänk. Nästa vecka är sista veckan i skolan. (Hoppas jag!) Jag har inte fått besked om jag får uppehållet än, och jag upptäckte i går att jag är inskriven på nästa kurs :S Kul. Jag hade gärna läst den kursen för den verkar rolig. Men jag tror att jag har lite svårt att komma... ^^ Nej inga sånna tankar. Det kommer att gå bra. Jag har mailat till studievägledningen och frågat hur det går och de skulle kolla upp det och återkomma så jag hoppas att allt går vägen som de ska.

Nu ska jag ta mat. Jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var björna som fångade mitt intresse, den gråa liksom måste man köpa till med ;) Men det finns sådana strumpbyxor och pyamaser o byxorna hör nog till samma serie :) Så om de är bra kvalitet eller duger iaf ;P köper jag nog hem pyamasen och strumpbyxorna med :D

2011-01-05 @ 12:12:44
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0