Inte som planerat

2011-01-06 @ 22:28:56<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag hände ingenting som jag hade tänkt mig typ. Jag och Hugo gick upp i morse och plockade bort julen här hemma. Jag hade ju tänkt att vänta till 20 knut (13 januari så man egentligen "ska" danska ut julen) men jag orkade inte längre. Jag har inte haft någon julkänsla alls i år. Lite tråkigt faktiskt men så är det väl ibland och speciellt om man har så mycket annat att tänka på.

Jag fick ett sms av Erika att hon skulle komma när hennes pojkar har vart och hämtat datorn så vi väntade... Och väntade. Jag han med att vila och städa lite granna. Sedan hörde hon av sig vid tre och sa att de skulle komma vid fem. Men då berättade Stefan att vi var bjudna hem till hans mormor och morfar på fika kl fem. Så tyvärr blev det ingen träff med Erika idag. Vi får ta det en annan dag.

Ja, vi åkte ju och fika jättegott hemma hos Jörgen och Gittan och sedan åkte vi och handlade. Hugo har somnat efter att ha sett på kogänget och jag har verkligen ingenting att skriva om... Jag behöver nog gå och lägga mig. Det är helt sjukt! Jag är så otroligt trött hela tiden men jag kan inte sova. Jag vaknar hela tiden och har jättesvårt att komma ner i varv så jag verkligen sover om ni förstår vad jag menar. Men jag ska väl försöka inatt igen. :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe ja jag hade nog inte förväntat mig annat med magen eftersom hela min kroppsform är annorlunda =) Men kul att jämföra. Jag känner dock att magen sitter mycket högre upp denna gången för det trycker änna på när man andas, haha! Men som sagt, kul att jämföra

2011-01-06 @ 22:42:36
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Glömde ju svara på frågan också. Men tack =) Det är köpt på hm (har en i vitt också) =) 149 kr/set. Men det är jätte slut nu. Det var ödet som ville att jag skulle ha den för jag hittade den gömd bland andra kläder och precis i min storlek, hihi

2011-01-06 @ 22:48:56
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0