Jag städar...

2011-01-19 @ 12:13:30<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
En sak jag inte riktigt fattar är varför det blir mer stökigt när man städar? Hallå?! Jag städar ju! Antagligen är väl det tecken på att jag inte städar tillräckligt ofta. Eller noga de gångerna jag plockar undan. Det är väl så att eftersom jag oftast bara plockar undan och staplar på högar överallt (så att skiten inte ska ligga överallt) så måste jag; när jag väl städar, rensa i dessa högar och då blir det helt plötsligt massa högar överallt med saker som ska in på diverse olika ställen i lägenheten. 


Men nu är jag snart klar i alla fall. Nu är det bara att lägga in högarna där de ska vara och så ska jag damma lite. Jag ska hinna med en sväng ner till källaren också innan det är dax att åka. Men det är ju två timmar kvar så det hinner jag allt. :P 

Just nu är det lunch här hemma. Och eftersom vi inte har någonting ätbart hemma typ så blev det en champinjon-varma muggen (som jag hittade lääääängst in i skafferiet) och knäckebröd med smör. Mums. Haha. Men det är bättre än ingenting och det fyller magen en stund.

Igår hängde jag och Hugo tvätt. Han är så duktig och ska hela tiden hjälpa till. Min lilla älskling! ♥




Kommentarer
Postat av: MrsTroll

Evighetsprojektet nr 1 de där...

Städa blir man aldrig klar med, känns de som...

2011-01-21 @ 11:49:05
URL: http://mrstroll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0