Klädrensning

2011-01-14 @ 21:52:33<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har vart nere i källaren ikväll och sorterat kläder. Jag har både rensat ut kläder som jag vill (eller måste pga andra skäl) spara men som jag inte vill ha till Rasmus och så har jag rensat ut kläder som jag inte vill ha till varken Rasmus eller Hugo (det är kläder upp till ca 116) som kommer finnas att köpa på loppisen om man hittar någonting. Det är mycket fina kläder. Inte bara skit liksom. Men inte min stil... :P En stor flyttkartong blev det med barnkläder. Och än så länge har jag tre vanliga flyttkartonger med annat stuff. Får se om jag blir av med någonting eller hur det blir. ;)

Resten av kläderna, de som jag tycker om och som jag sparar, har jag sorterat och lagt i olika lådor efter storlekar så det ska bli lättare att hitta det man söker. Tidigare hade jag tre lådor med kläder 50-68 blandat, en låda var med 74 och 80 och så en låda med 86-92. Utöver det hade jag tre platspåsar och två pappkassar med kläder i alla möjliga olika storlekar som inte var sorterade för fem öre. Men nu är det ordning och reda där nere. Lite mer i alla fall. :P

Tänkte att jag skulle ta en sväng ner till källaren innan jag går och lägger mig också, och ta med några påsar med skräp bort till återvinningen när jag ändå går ut med Mongo. (Om det nu inte blir så att jag går och lägger mig i stället så att Stefan får gå ut med honom. Det lutar änna mot det för jag är förbannat trött efter inatt och idag... *Yawn*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0